Avtodomarji še kako pazimo, da vozilo glede na notranjo prostornost ni predolgo. Nekaj drugega je, če smo za volanom linerja ali daljšega avtodoma na treh oseh, a klasične notranje razporeditve so z malce »čarovnije« lahko zelo prostorne tudi na dolžini pod sedmimi metri. Tak je model 283 TL, ki v zadku ponuja ločeni ležišči, spredaj pa ima dvižno ležišče. In to na vsega 699 centimetrih.
Ste vedeli, da so pri Roller Team pred leti proizvajali tudi počitniške prikolice? Teh že dolgo ne izdelujejo več, se pa lahko pohvalijo z bogato ponudbo predelanih kombijev in avtodomov vseh oblik. Na voljo je kar pet različnih modelnih serij (Triaca, Auto Roller Special Edition, Auto Roller, Zefiro in Granduca).
EVO TECHOLOGY
Težave z vlago in gnitjem nadgradnje so pri avtodomih znamke Roller Team že nekaj let odveč. Gre za tehnologijo Roller Teama, ki so jo poimenovali EVO. Vsem je skupno, da v stenah ni lesenih ojačitev, dodali so profile iz umetne mase, v katerih so kovinske ojačitve. Gladke stene, streha in dno bivalnega dela so izdelani iz sendviča, ki je izdatno izoliran. Pod je debel 54 milimetrov, za izolacijo pa povsod skrbi styrofoam, s čimer so težave z gnitjem postale le še oddaljen spomin.
DESET MODELOV SERIJE ZEFIRO
Znamka Roller Team ponuja privlačno oblikovana vozila z veliko opreme in po, v primerjavi z neposrednimi tekmeci, dostopnih cenah. V ponudbi imajo vse karoserijske izvedenke avtodomov – od predelanih kombijev pa vse do integriranih avtodomov atraktivnega izgleda.
Zanimivo je »predalčkanje« modelov pri Roller Team, ki omogoča lahko prepoznavanje notranje postavitve posameznega modela, dobro pa je tudi, da imajo različne karoserijske izvedbe iste serije tudi enake oznake.
Serija Zefiro predstavlja zlato sredino ponudbe, v polintegrirani seriji pa se pelje deset različnih avtodomov dolžine med 599 in 743 centimetri.
Najkrajši je model 235 TL, ki je namenjen dvema in ne ponuja veliko prtljažnega prostora. Odlikujejo ga kratka dolžina in do štiri ležišča. Oznaka 26 pomeni sredinsko posteljo, na voljo pa so trije modeli: 263, 264 in 265. Oznaka 27 je rezervirana za en sam model, 274, saj pomeni pograd ležišče v zadku, ki sicer prinaša dve dodatni fiksni ležišči na relativno kratki dolžini, a majhno garažo. Prav tako je to edini model z dvojno dineto v ponudbi serije Zefiro. Oznaka 28 je rezervirana za ločeni ležišči v zadku, ki sta trenutno jako priljubljeni. Na voljo so trije različni modeli: 283, 284 in 285. Oznaka 29 pa prinaša dvojno prečno ležišče v zadku z veliko garažo pod njim. Na voljo sta modela 294 in 295.
KAKOVOSTNA SERIJSKA OPREMA
Serija Zefiro se lahko pohvali s kakovostno vgrajeno opremo, še posebej s paketom opreme »all inclusive«.
Zunanjost deluje skladno. Oplata v temnosivem tonu se za voznikovo kabino nekoliko spusti, zato velja paziti pri vožnji po slabših podlagah (denimo kolovozih do najljubše plaže) ali v snežnih razmerah.
Vgrajena okna so kasetna in z okvirjem, za malce več zasebnosti so jih že serijsko zatemnili. Tudi vhodna vrata so opremljena z oknom. Dobrodošlo je veliko panoramsko okno nad voznikovo kabino, ki v bivalni prostor prinaša svetlobo in poskrbi za prezračevanje prednjega dela, predvsem prednjega ležišča.
V voznikovi kabini razvaja kamera za vzvratno vožnjo, ki imam zaslon vgrajen namesto vzvratnega ogledala. Kamera omogoča odličen pregled nazaj, dodane črte pa pomagajo pri razumevanju prostora za nami.
PROSTOREN SALON
Bivalni del je znotraj visok bogatih 208 centimetrov, pod dvižno posteljo spredaj pa zelo bogatih 190 centimetrov. Dovolj torej tudi za »dolgine«. V prednjem delu se nahaja dnevni prostor s sedežno klopjo v obliki črke L (sedalni del širok 90 centimetrov in globok 52, dodatni del klopi je dolg 58 centimetrov) z dodanim petim sedežem širine 54 centimetrov, na katerem se udobno sedi. Slednjega je mogoče sestaviti v peti homologirani sedež za prevoz petega člana posadke in je opremljen z dvotočkovnim varnostnim pasom. Vsi sedeži imajo sedalno površino na višini 55 centimetrov. Mizica je velika 100 x 61 centimetrov, noga je sredinska in stabilna. Površina mize se nahaja na višini 76 centimetrov. Malce pazljivosti bo potrebno pri prehajanju iz voznikove kabine v bivalni del in obratno, saj na prehodu na potnike preži majhna, v pločevino oblečena stopnica.
NADVSE UPORABNA KUHINJA
Kuhinjski blok v obliki črke L so postavili na levem boku za salonsko klopjo, ponuja pa obilo prostora. Kuhalnik ponuja tri gorilnike, zagon je ročni. Korito je brez pokrova. Površina je široka dobrih 90 centimetrov in ravno toliko globoka na desnem delu, na levem pa še vedno meri 60 centimetrov v globino. Kuhinja ponuja obilico predalov in kar dve izvlečni košari – manjšo pod pultom in večjo ob njem pri prehodu v spalni del.
V viseči omarici je dovolj prostora za shranjevanje hrane. Poleg so namestili hladilnik s prostornino 140 litrov in velikim predalom za pijačo. Vanj boste zlahka »stlačili« devet velikih plastenk.
KOPALNICA
Kopalnica je ločena, z vrati pa zapremo zadnji del od preostalega prostora. Lepo prostorna je in opremljena z uporabnimi omaricami. Stranišče je nameščeno na višini 50 centimetrov. Za prezračevanje so dodali stensko okno.
Kabino za prhanje se nahaja na levem boku, ponuja pa zanimiv sistem uporabe, ki je sicer že poznan, a zato niča manj uporaben. Levo ležišče namreč sega v kabino za prhanje in ga delno odstranimo le, ko si zaželimo sproščujoče prhe. S tem so pridobili dobrih 20 centimetrov na dolžini ležišča in tudi kabine za prhanje.
SPANJE ZA ŠESTERICO
Zefiro 283 TL kljub kompaktni dolžini pod sedmimi metri ponuja šest ležišč, od katerih sta dve bolj zasilne narave. Eno je del velikega ležišča v zadku, ki ga sestavimo iz ločenih ležišč, drugo pa sestavimo iz blazin sedežne skupine. Veliko je 212 x 68 / 54 centimetrov, poleg omejene širine pa pa je njegova uporabnost odvisna še od položaja dvižnega ležišča nad njim.
Dvižno ležišče nad dnevnim prostorom je dvojno, veliko pa je 190 x 132 /111 centimetrov. Pomika ga elektrika, sistem pa je proizvod priznanega italijanskega proizvajalca Project2000.
V zadku se nahaja »lastniška spalnica« z ločenima ležiščema. Obe sta enako dolgi (dva metra) in zato dovolj udobni, široki pa sta udobnih 76 centimetrov. Do njiju dostopamo po dveh stopnicah, ki so visoke po četrt metra, tretja pa je visoka 75 centimetrov. Postelja je tako od tal oddaljena dobrih 125 centimetrov, s čimer ostane do stropa dobrih 80 centimetrov prostora za glave in še kaj ... Na zadnji steni so dodali viseče omarice, pod posteljama pa dve garderobni omari in predal.
GARAŽA ZA VELIKO KRAME
Garaža v zadku je prostorna in dovolj velika za prevoz biciklov. Dodali so kakovostna ušesa za pritrjevanje tovora. Vrata na obeh bokih so dovolj velika za udobno nameščanje tovora in merijo 117 x 82 centimetrov.
ZAKLJUČEK
Testni primerek je s ceno 59 990 evrov predstavnik cenovnega razreda, v katerem je boj med tekmeci še posebej močan. A Roller Team ostaja znamka, ki za pošteno ceno ponuja obilo udobja in opreme. Z opremo All inclusive še toliko bolj.